Xiaomi MIUI 8 China Alpha ROM Download

MIUI 8 China Alpha ROM supported devices:
Xiaomi Mi 2 / Xiaomi Mi 2S / Xiaomi Mi 3 / Xiaomi Mi 4 / Xiaomi Mi Note / Xiaomi Mi5 / Xiaomi Mi Max (with Xiaomi Mi 5 / Xiaomi Mi Max in MIUI 8 special version).

Who can flash MIUI 8 China Alpha ROM?
1. Everyone who has the devices above can flash the ROM
2. MIUI 8 China Alpha/Experimental Team members will have normal OTA updates if you have MIUI 8 installed.
3. Normal users will not have normal OTA updates after flashing MIUI 8 China Alpha ROM.


Xiaomi Flashing Guide:
1. You may face constant FCs and other bugs because it's Alpha ROM. Please do think twice before you flash the ROM. Please wait for developer ROM if you are not ready for bugs,
2. For
Xiaomi Mi 5/ Xiaomi Mi Max users. if you upgrade to MIUI 8 via fastboot update, please Unlock your device first. For Unlock information, Click Here
3.
How to Flash MIUI 8 China Alpha ROM? Step-by-step Tutorial
4. Download the latest Mi Flash Tool, click here:
Mi Flash Tool

My device is not supported now, what should I do?
MIUI 8 China Developer ROM is to be released on Jun.17th. Supported device include
Xiaomi Mi 2 / Xiaomi Mi 2S / Xiaomi Mi 3 / Xiaomi Mi 4 / Xiaomi Mi 4C / Xiaomi Mi 4S / Xiaomi Mi 5 / Xiaomi Mi Max / Xiaomi Redmi series / Xiaomi Redmi Note series / Xiaomi Mi Note series. Please wait patiently.


MIUI 8 China Alpha ROM 6.6.1 Download Links:







Search realated: Xiaomi MIUI 8 China Alpha ROM Download, Howw to Download Xiaomi MIUI 8 China Alpha ROM, Xiaomi-MIUI-8-China-Alpha-ROM, MIUI 8 China ROM download, Xiaomi MIUI China Alpha ROM

No comments:

Post a Comment